Haylaz – Son Bakış 2013 Yeni Şarkısı Dinle

Ana Sayfa » VİDEO KLİPLER » Haylaz – Son Bakış 2013 Yeni Şarkısı Dinle

HaylazMusic.Com

HaylazMusic.Com

Haylaz – Son Bakış 2013 Yeni Şarkısı HD Klipli olarak sizlerle..KalpSiz Beat Haylaz – Son Bakış 2013 Parçamızı bakalım hd klipli olarak beğenecek misiniz? Şarkı Hakkında yorumlarınızı bekliyoruz arkadaşlar. İyi dinlemeler…

İsminiz

 

E-Posta Adresiniz

Fikirlerinizi Bizimle Paylaşın

Arabesk Rap & Melankolia

Abdullah Arslan
  • Mehmet CanSelamun Aleyküm abi samsundan seni dinliyorum parçaların 10 numara çoğu ezberimde :) ama çok uzun zamandır sayfanda engelliyim sebebini bende bilmiyorum lütfen bu sorunu sayfanızdan engelimi kaldırarak düzeltir misiniz :) ? Seviliyosun abim Samsun' d
  • ömerbence haylaz bu arabeskl rapden çıkıp sadece rap yapmalı
  • Munzur RüzgarHaylaz Çok Dinlediğim Biridir. Çok Sağlam Yazan Ve Çok Güzel Yorumlayan Bi Adamdır Emekçidir. Varlığı Yokluğu Bilen Menfaatli Arkadaş Çevresi Çok Olan Biridir Yaşantım Yakın Olduğundan. Çok Dinlerim , Dersimliyim ( Tunceli ) Buradada Çevremde Dinleye
  • esmerHaylaz seviyor seni benim için çok değerlisin bunu bil Şarkılarına hastayım harbiden derinden yaziyosn ismin gibisin çok uzattım yakındır ilk bahar şubatta bitiyo haberin Olsun ;) :)
  • GÜLTEN ÇAKIRhaylaz seni çokk seviyorum <3

FACEBOOKTA BİZ